Επικοινωνία στo: news-mus@hotmail.com

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

John Grant: Where Dreams Go To Die





John Grant: Where Dreams Go To Die
Πρώην αλκοολικός. Πρώην χρήστης κρακ. Πρώην  αυτοκαταστροφικός. Πρώην frοntman των Czars. O John Grant πάλεψε τους προσωπικούς του δαίμονες και τους νίκησε. ‘Η απλά τους μετουσίωσε σε τραγούδια...  το περσινό του άλμπουμ Queen Of Denmark, είναι γεμάτο σπαραχτικές μελωδίες, μετάνοια και συναίσθημα.  Ο ίδιος μιλάει για τη χρονιά που έφυγε και για όσα σχεδιάζει μέσα στο 2011.
Το απόσπασμα της συνέντευξης φιλοξενείται στο τεύχος 95 του περιοδικού Word.

Μπορείς να συνοψίσεις το 2010 για σένα σε λιγότερο από δέκα λέξεις;
Σοκαριστικό. Συντριπτικό. Καταστρεπτικό.

Ξαναμπήκες στο studio για να γράψεις κομμάτια για το Queen Of Denmark. Τελευταία φορά που είχες ηχογραφήσει πριν από αυτό, ήταν το 2004 και τη διάλυση των Czars. Πίστεψες τώρα πως τα τραγούδια σου θα βρουν το δρόμο τους στο κοινό;Δεν πίστεψα πως δεν θα ακουστούν ποτέ, αν και δεν είχα ιδέα πως θα γίνει το αντίθετο. Όταν παθιάζεσαι με κάτι, κάπου βαθιά μέσα στο μυαλό σου πιστεύεις πως θα πετύχει. Οπότε, είμαι περήφανος για τη δουλειά αυτή και ευχαριστημένος που έχει αυτήν την ανταπόκριση.

Οι στίχοι σου είναι έντονα ειλικρινείς. Είναι περίεργο να τους τραγουδάς σε μεγαλύτερο κοινό;Εκπλήσσομαι με κάποιους που  ξαφνιάστηκαν όταν συνειδητοποίησαν πόσο προσωπικός είναι ο δίσκος αυτός. Υπάρχει κόσμος εκεί έξω που μου συνέστησε να προσέχω τι λέω στα τραγούδια μου, κάτι που με εκνεύρισε λίγο, γιατί πέρασα μεγάλο διάστημα κλεισμένος στον εαυτό μου. Είμαι πολύ ευαίσθητος χαρακτήρας και όταν οι άνθρωποι αμφισβητούν την ευθύτητα μου, με κάνει να θέλω να ξαναμπώ στο καβούκι μου. Όταν οι δημοσιογράφοι με ρωτάνε πως κατάφερα να κόψω το ποτό, τους λέω την αλήθεια: ότι βρέθηκα στα επείγοντα, κόλλησα σύφιλη και κατέληξα σε κλινική αποτοξίνωσης. Κάποιοι μου λένε πως δεν πρέπει να μοιράζομαι τέτοια γεγονότα αλλά τους απαντώ, πως ‘αυτό έγινε, άρα αυτό θα πω’.

Ποιο μέρος αποκαλείς ‘σπίτι’ όταν δεν περιοδεύεις;

Δεν είμαι καν σίγουρος αν χρειάζομαι ένα μέρος να το αποκαλώ ‘σπίτι μου’. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που είχα την ευκαιρία να μετακινούμαι. Είναι τρομακτικό αλλά ταυτόχρονα συναρπαστικό και μου δίνει έμπνευση. Το μόνο πρόβλημα είναι το ...φορτίο που κουβαλώ. Πάντα έχω πολλά βιβλία μαζί μου και πιάνουν πολύ χώρο.

Τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων βρέθηκαν στο προσκήνιο μέσα στο 2010: Gay στον στρατό, πρόταση 8 της Καλιφόρνια και μια σειρά από εφηβικές αυτοκτονίες. Το κομμάτι σου “Jesus Hates Faggοts” ήρθε ως συνέπεια όλων αυτών;

Φυσικά. Δεν πίστεψα ποτέ πως θα ήμουν ο τύπος που θα έγραφε πολιτικό τραγούδι, αλλά πιστεύω πως υπήρχε ένα τέτοιο κομμάτι και έπρεπε να γραφτεί.  Η λυπηρή αλήθεια είναι πως δεν έχουν αλλάξει πολλά. Μπορεί πλέον να μη επιτρέπεται να χρησιμοποιείς κάποιους χαρακτηρισμούς δημόσια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι  αλλάζει  η καρδιά κάποιος και αυτό που έχει μέσα του. Υπάρχουν πολλοί ακόμα που θεωρούν τους ομοφυλόφιλους άρρώστους και υποδεέστερους.

Τι σκοπεύεις να κάνεις το 2011;
Γνώρισα ένα μουσικό που λέγεται Kleerup και θα κάνουμε ένα άλμπουμ μαζί στη Σουηδία. Επίσης γνώρισα και τον Jimmy Edgar που ασχολείται με ηλεκτρονική μουσική και σχεδιάζουμε να συνεργαστούμε κάπως. Αργότερα, θα ετοιμάσω το Queen Of Denmark part two μαζί με τους Midlake στο Τέξας. Θα είναι ένας γεμάτος χρόνος!

http://www.youtube.com/watch?v=mzWQSabtWLs&feature=player_embedded

πηγή: poprocknews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου